فستیوال نیوز

مرجع جشنواره و فراخوان های داخلی و خارجی

فستیوال نیوز

مرجع جشنواره و فراخوان های داخلی و خارجی

فستیوال نیوز

مرجع فستیوال ها ، فراخوان ها و جشنواره ها و نمایشگاه ها

جشنواره مونولوگ/فستیوال مونولوگ

| سه شنبه, ۱۰ خرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۳۷ ق.ظ
تیراژه با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و موسسه هنرهای نمایشی استان آذربایجان شرقی فراخوان اولین دوره جشنواره مونولوگ را منتشر کرد.
جشنواره مونولوگ

به گزارش همشهری آنلاین، اولین جشنواره مونولوگ (ویژه هنرجویان، دانشجویان و علاقه‌مندان به هنرهای نمایشی) به‌منظور کشف و پرورش استعدادهای هنرهای نمایشی اولین دوره جشنواره مونولوگ در دو بخش در بین هنرمندان شهرستان مرند برگزار می‌شود.

بخش‌های جشنواره

الف: دبیرخانه جشنواره در این بخش متون پیشنهادی را که از طرف دبیرخانه جشنواره ارائه می‌شود برای حضور در بخش رقابتی این جشنواره مورد ارزیابی قرار خواهد داد؛ بنابراین شرکت‌کنندگان این بخش یکی از متون را انتخاب کرده و جهت شرکت در بخش مسابقه به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

ب: متونی را که توسط خود کارگردان یا با کمک نویسنده همکار نوشته‌ شده باشد، جهت حضور در بخش رقابتی این جشنواره مورد ارزیابی قرار خواهد داد. این بخش نیز به‌صورت رقابتی برگزار خواهد شد. حداکثر زمان فیلم ارسالی به این بخش ۱۵ دقیقه است.

مهلت ارسال آثار

ارسال فیلم نمایش؛ ۱۰ تیرماه ۱۴۰۱

برگزاری جشنواره؛ دهه آخر تیرماه ۱۴۰۱

علاقه‌مندان می‌توانند یک نسخه از فیلم نمایش خود را به شماره تلگرام ۰۹۱۴۸۲۷۰۲۱۲ ارسال یا در صورت ارسال حضوری می‌توانند یک نسخه فیلم نمایش را به آدرس دبیرخانه جشنواره واقع در مرند، میدان مادر، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرند، دبیرخانه جشنواره مونولوگ ارسال کنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی