فستیوال نیوز

مرجع جشنواره و فراخوان های داخلی و خارجی

فستیوال نیوز

مرجع جشنواره و فراخوان های داخلی و خارجی

فستیوال نیوز

مرجع فستیوال ها ، فراخوان ها و جشنواره ها و نمایشگاه ها

معرفی برگزیدگان پویش عکاسی “پای کار ایرانیم”

| سه شنبه, ۱۰ مرداد ۱۴۰۲، ۰۷:۰۰ ق.ظ

به‌گزارش روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، در این پویش که فراخوان اولیه آن در هفته کارگر سال جاری با موضوع عکس‌های تهیه شده از محیط کار و فعالیت در مشاغل و صنوف مختلف برگزار شد، بیش از ۲۰۰۰ قطعه عکس دریافت شد که پس از ارزیابی آثار دریافتی، سه نفر از شرکت‌کنندگان به‌عنوان برندگان اصلی معرفی شده و تصاویر ارسال شده توسط هفت نفر نیز، شایسته تقدیر شناخته شد.

براساس این گزارش، محمد رضایی از استان مازندران شهر ساری به‌عنوان نفر اول، حسین خسروی از استان فارس شهر شیراز به‌عنوان نفر دوم و محمد علیزاده از استان مازندران شهر سوادکوه به‌عنوان نفر سوم معرفی شده‌اند.
همچنین لیلا رحیمی از استان لرستان شهر ازنا، فاخته جلایرنژاد از استان مرکزی شهر اراک، مرجان‌السادات موسوی‌زاده از استان تهران شهر قدس، احمد امیر احمدی از استان سمنان شهر سمنان، سعیدرضا مقصودی از استان مرکزی شهر شازند، علی عباسی از استان فارس شهر شیراز و نادر اکبرپور از استان لرستان شهر الشتر به‌عنوان نفرات شایسته تقدیر انتخاب و معرفی شده‌اند.
فراخوان پویش عکاسی “پای کار ایرانیم” در اردیبهشت ماه سال جاری از سوی روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی به‌منظور تجلیل از خدمات قشر مولد کشور در مسیر آبادانی و توسعه میهن اسلامی و با موضوع عکس‌های تهیه شده از محیط کار و فعالیت در مشاغل و صنوف مختلف منتشر شد. برندگان و برگزیدگان این جشنواره به رسم یادبود، لوح تقدیر و جوایزی دریافت خواهند کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی