فستیوال نیوز

مرجع جشنواره و فراخوان های داخلی و خارجی

فستیوال نیوز

مرجع جشنواره و فراخوان های داخلی و خارجی

فستیوال نیوز

مرجع فستیوال ها ، فراخوان ها و جشنواره ها و نمایشگاه ها

سومین دوره استقرار و ارزیابی مدل تعالی گردشگری در سال جاری به دنبال چند سال تحقیق و بررسی توسط پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی به نیابت سازمان جهاد دانشگاهی و با حمایت وزارت میراث فرهنگی آغاز شد.
با تشکیل دبیرخانه و شکل گیری ارکان جایزه فرآیند بازنگری و تصویب مدل، برنامه ریزی شکل دهی تیم های ارزیابی فراخوان شرکتها، ارزیابان و آموزش ارزیابان و مدیران تعالی سازمانها انجام و مقرر شد ارزیابی ها از سازمان های متقاضی توسط تیم های 4 تا 6 نفره در مرداد و شهریور انجام شود و نتایج به تصویب کمیته ارزیابی و شورای سیاست گذاری برسد.

جایزه ملی صنعت گردشگری یک نماد ملی است و برای اعتلای شأن آن به دو عامل بسیار مهم توجه خاص شده است، سلامت نظام ارزیابی و بی شائبه بودن آن به عنوان عامل اصلی جلب احترام و اعتماد مردم در طول زمان، دقت در کیفیت ارائه خدمات و ارزش آفرینی فرآیند ارزیابی از جمله این موارد است.

مراسم اهدای تقدیرنامه های سازمان های برتر در گردهمایی با حضور فعالان صنعت گردشگری در روز 29 مهر و با حضور مقامات مرتبط از وزارت میراث فرهنگی، جهاد دانشگاهی و سایر سازمان های دخیل برگزار خواهد شد.

هدف از جایزه ملی تعالی ایجاد فضای رقابتی برای تعالی سازمانهای ایرانی فعال در صنعت گردشگری، تشویق سازمانها برای اجرای خودارزیابی و شناخت نقاط قوت و زمینه های قابل بهبود خود و ایجاد فضایی برای تبادل تجربیات موفق در کشور اعلام شده است.

این جایزه مبتنی بر ارزیابی نظام های مدیریتی سازمان ها و دستاوردهای آنها توسط دبیرخانه جایزه مستقر در پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی و با بررسی های لازم و بازدید از محل اهدا می شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی