فستیوال نیوز

مرجع جشنواره و فراخوان های داخلی و خارجی

فستیوال نیوز

مرجع جشنواره و فراخوان های داخلی و خارجی

فستیوال نیوز

مرجع فستیوال ها ، فراخوان ها و جشنواره ها و نمایشگاه ها

مهدی قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا افزود: علاقمند برای شرکت در این جشنواره استانی می‌تواند با دوربین حرفه‌ای و یا تلفن همراه با محوریت مدیریت پسماندها، تلاش های پاکبانان، حفظ محیط زیست وغیره در برنامه های عزاداری ماه محرم عکاسی کنند.

وی افزود: علاقمندان می توانند آثار خود را تا ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ با ذکر مشخصات کامل فردی به آدرسpakbananamoli@gmail.com  ارسال نمایند.

رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری آمل اضافه کرد: به برترین های این جشنواره جوایزویژه و به همه شرکت کنندگان لوح تقدیر اهداء و قدردانی خواهد شد.

راه اندازی پویش" این محرم منم پاکبانم" درآمل

قاسمی، به آماده باش پاکبان های سازمان مدیریت پسماند شهرداری آمل در دهه نخست ماه محرم به خصوص شب‌های تاسوعا و عاشورای حسینی در مناطق مختلف شهری خبر داد وگفت: تمام تلاش این سازمان انجام نظافت شهری به بهترین نحو ممکن است و انتظار است هیات‌های عزاداری، موکب‌ها با پاکبان های شهرداری همکاری داشته باشند.

وی، همچنین به تشکیل پویش" این محرم منم پاکبانم " خبرداد و افزود: آموزش ویژه و توزیع کیسه‌های پلاستیکی برای مدیریت بهتر جمع آوری زباله‌ها در میان هیئت‌های عزاداری، موکب‌ها و طوایف درحال توزیع است.

وی یادآورشد: طرح همیار پاکبان با هدف کمک رسانی به نظافت شهری در شهر آمل اجرا خواهد شد و از علاقمندانی که آمادگی همکاری در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی با پاکبانان‌های سازمان مدیریت پسماند شهرداری آمل را دارند، برای نام نویسی به واحد روابط عمومی و آموزش این سازمان جهت مراجعه نمایند.

با اعلام سازمان مدیریت پسماند شهرداری آمل روزانه بیش از ۱۶۵ تن زباله دراین شهر تولید وبه محل دپوی عمارت در کیلومتر ۳۰ جاده هراز حمل و دفن می شود که زباله های تر بیشترین حجم تولید زباله این شهر را دارد و پس از آن زباله های پلاستیکی در رده های بعدی قرار دارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی